Skip to content
We helpen je graag

Haal alles uit Robaws

Behoefte aan persoonlijk contact met een van onze vakkundige medewerkers? Neem contact op en laat je via een korte online sessie of klantbezoek trainen om beter met de software te werken.

Hoe kunnen we je helpen?

Kies de manier die het beste bij jouw vraag past

Support formulier

Stel je vraag via ons formulier en we nemen binnen één werkdag contact met je op.

Reactie binnen één werkdag
Vraag stellen

Telefonische support

Bel ons direct voor acute vragen of problemen. We staan voor je klaar.

Ma-vr 08:00 - 17:00
088 – 24 44 690

E-mail support

Stuur je vraag per e-mail en ontvang een uitgebreid antwoord van ons team.

Reactie binnen één werkdag
consultancy@probouws.nl

Supportsite

Doorzoek onze kennisbank met handleidingen, video's en veelgestelde vragen.

24/7 beschikbaar
Naar supportsite

Stel je vraag

Vul het formulier in en we helpen je zo snel mogelijk verder

Wat kun je verwachten?

1
Bevestiging

Je ontvangt direct een bevestiging van je vraag

2
Analyse

Ons team bekijkt je vraag en zoekt de beste oplossing

3
Antwoord

Binnen één werkdag ontvang je een reactie van ons

Urgent probleem?

Bij acute problemen kun je ons direct bellen voor snelle hulp.

088 – 24 44 690

Supportsite Robaws

Robaws is gebruiksvriendelijk, maar soms heb je toch vragen over de software. Daarom biedt Robaws een uitgebreide Supportsite met heldere beschrijvingen en video's, zodat jij de functionaliteit nóg beter kunt inzetten.

De Supportsite is net als de chatfunctie in de software gratis te benaderen.

Uitgebreide handleidingen
Instructievideo's
Veelgestelde vragen
Gratis toegang
Inloggen op supportsite
500+
Artikelen
100+
Video's

TeamViewer

Voor optimale ondersteuning gebruiken wij de supporttool TeamViewer. Hiermee kunnen we jouw scherm overnemen om mee te kijken of kort te laten zien hoe de software werkt.

Download hieronder volledig gratis de TeamViewer Client.

Veilig en betrouwbaar
Snelle hulp op afstand
Eenvoudig te installeren
TeamViewer downloaden

Veelgestelde vragen

Antwoorden op de meest gestelde supportvragen

We streven ernaar om binnen 24 uur op werkdagen te reageren op alle vragen. Bij urgente problemen kun je ons direct bellen voor snellere hulp.

Standaard support via telefoon, e-mail en het formulier is inbegrepen bij je Robaws-abonnement. Voor uitgebreide trainingen of consultancy kunnen er extra kosten zijn.

Ons supportteam is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur. De supportsite en kennisbank zijn 24/7 beschikbaar.

Ja, je kunt via het formulier of per e-mail een training aanvragen. We bieden zowel online als on-site trainingen aan, afgestemd op jouw behoeften.

Na het downloaden en installeren van TeamViewer, krijg je een ID en wachtwoord. Deze deel je met ons supportteam, waarna we op afstand kunnen meekijken en helpen.

Alle handleidingen, video's en veelgestelde vragen vind je op onze Supportsite. Log in met je Robaws-account om toegang te krijgen tot alle materialen.

Nog niet gevonden wat je zocht?

Ons supportteam staat voor je klaar om je verder te helpen. Neem contact op via het formulier, telefoon of e-mail.

Back To Top